HC Budislav : HC Ostrov 4:2
Předmětem zasedání bylo vyřešení konfrontace mužstva HC Budislav ve druhém semifinalovém zápase s HC Ostrov.
Po delším jednání se v zájmu ukončení dalších tahanic rozhodl HC Ostrov ustoupit ze svých (dle STK oprávněných) požadavků a akceptovat dosažený výsledek 4:2 ve prospěch HC Budislav.
Závěrem bych chtěl za STK svým jménem poděkovat všem mužstvům naší ligy, pro které nebyl problém dodržovat i stávající jistě né dokonalá pravidla.
Láďa Menc - předseda STK
Komentáře
Přehled komentářů
Ono se není čemu divit, že Ostrov podal konfrontaci, protože to nepřenesli přes srdce, že by byl nějaký tým lepší než oni. To letos dokázal Ostradov a i Chlumětín a asi si řekli že je to jen nějaký malý výpak , ale že je potom přejede v semifinále i jiný tým to už nepochopí. Každý zápas začíná od začátku a vyvýjí se jinak a Playoff je úplně něco jinýho. O těch černochách taky pochybuju, přeci není rozhodčí slepý a vidí, kdyby hrál někdo na černo a rozhodčímu byla fotka na občance podivná tak se přece může zeptat na rodné číslo, na bydliště s adresou a tak různě a to si myslím, že by pan Hájek co pískal by to určitě udělal. A už vůbec nechápu proč to HC Ostrov žene přes STK, snad jen kvůli tomu že něvěří rozhodčímu? asi jo.... Chtělo by to aby se zde taky vyjádřili někteří hráči z Ostrova ne? Třeba kapitán? Myslím si že ty problémy utvořili tak tři až čtyři hráci, protože se hráči jinak bavili mezi s sebou a i hráči Ostrova kroutili hlavou a prý se také na konci zápasu omlouvali Budislavi. Sportu zdar
RE:Pravda (Lukáš
(Václav Nekvinda, 4. 3. 2008 17:37)
Tak jestli to je pravda jak tu píšeš, tak to vrhá na celou věc úplně jiné světlo. Tím pádem jsou veškeré spekulace popřeny. Jen nastává otázka, kde dohledat zápisy o utkání? Má je STK nebo rozhodčí? Ale na druhou stranu, to neřeší problém proč bude zasedat STK a co bude řešit. Když budislav žádného černocha nemá. Co se bude řešit? Odpoví mě někdo? Nebo podala konfrontaci Budislav na Ostrov?
Díky Vašek
Pravda
(Lukáš, 4. 3. 2008 17:00)
Všichni naší hráči odehráli i základní část LN. Naše soupiska je plná hráčů, každý kdo je v týmu si zaslouží hrát. Kde jinde mají hrát kluci kteří na tom nejsou tak hokejově dobře, nebo jsou ještě mladí? Než v základním kole!!!!
A kdo jiný má hrát play off než naši nejlepší hráči!! Nebo to je v jiných týmech jinak??? Tak se prosím zdržte těch komentářů, že play off hrají kluci kteří nikdy nehráli, asi máte špatnou paměť. Stačí se podívat na zápisy o utkání a pravda vyjde na povrch. Žádný hráč budislavi nenastoupil v play off za budislav poprve.
Sportu Zdar Kuzma
RE:Veronika
(Václav Nekvinda, 4. 3. 2008 16:35)
Slečno Veroniko
Moc si vážím vaší reakce, ale nemůžu s vámi souhlasit.
Tabulka sice na konci základního kola ukáže kdo a jak hraje, ale PlayOFF je něco úplně jiného.
Jsou to jiné zápasy něž které se hrají v základním kole, v PlayOFF jde o všechno a i slabý tým dokáže porazit favorita. To může potvrdit každý kdo se playoff zúčastnil a hrál to srdíčkem.
Stále jsem nestraný divák jak hokeje tak i tohoto komentáře. Ale asi jsem tady jediný kdo něco napsal na obranu Budislave a jiných týmu, kterých by se to mohlo také dotknout. Je to můj osobní názor za kterým si stojím. Protože mě ještě nikdo nepřesvědčil o opaku!!!!!!!!!
„Jediné co jsem pochopil je to že, Budislav nesmí vyhrát za žádnou cenu!!!“ Prožil jsem léta komunizmu a začíná mi to připomínat tuto dobu. S úsměvem
Vašek:-)
proč
(divák, 4. 3. 2008 16:15)kdyby STK utkání Chlumětín- Budislav nařídila sehrát, a ne jim jenom řict at se domluví, tak to mohlo vypadat jinak. Za Chlumětín totiž hraje celá pětka černochů. Proto zřejmě porazili Ostrov. Můj názor je: Zrušte play-of, vyhlaste vítěze po základní části a pro příští sezonu si připravte proracovanější pravidla.
co je
(mimi, 4. 3. 2008 15:41)na tom divného, že Budislav porazila Ostrov ? Vždyt ho porazil i Chlumětín.
to Václav Nekvinda
(Werry, 4. 3. 2008 15:01)
Vážený pane,
po přečtení všech vašich příspěvků jsem zjistila, že si opravdu protiřečíte. první komentář, kde prohlašujete, že jste nestraný divák není až zas tak pravda. Nevim, proč by měl mít kdo strach z Budislavy. Ze zápasu, který jste viděl nemůžete mít objektivní pohled. Jediné, co vypovídá je tabulka. Ta má největší váhu. Váhu ve smyslu, kde teda je pravda. Budislavští hráči, kteří vybojovali 24 bodů az sezonu se nyní nemůžou těšit z případného semifinálového vítězství, jelikož ho proseděli na střídačce. a to teda podle mě není férový hokej, jaký prosazujete.
s úctou Veronika
RE:
(Redy- divák, 4. 3. 2008 14:55)
já bych navrhoval do pravidel zanést to, aby PlayOFF mohl hrát ten hráš, který za družstvo odehrál alespoň nějaký počet zápasů v základní části ( třeba 5 ). Ne že nastoupí jen v PlayOff a v základní části se ani neukáže.
Je to jen návrh.
Jinak myslím že se tam řeší jen kdy byli hráči dopsáni na soupisku, což bylo v únoru - na PlayOff.
To Vaclav Nekvinda: jaký je rozdíl mezi přestupem hráče a dopsáním hráče na soupisku?
1)pokud hrál někde jinde, je to přestup
2)pokud nikde nehtál, je to dopsání na soupisku
Z toho co píšete vlastně vyplívá, že Ti nový,( co hroajou o třídu víš ) kteří byli dopsáni v únoru nikde jinde nehráli
Jinak myslím že Budislav leží hodně týmům v žaludku - všude jinde hrajou celou sezonu stejní hráči - nadšenci, jen Budislav má vždy na PlayOff nové družstvo. A vo tom to je, o hokeji a zábavě.
Kluci z Hlinska, držím Vám palce pokud Budislav projde do finále!!! Pokud ne, potkáte se s Ostrovem a to by bylo super, pak bych držel palce Štěpánovu v boji o bronz.
skulls
(Fífa, 4. 3. 2008 14:07)doufám, že se situace ohledně finále nebude opět řešit dva, tři dny před vyvrcholením soutěže...HOKEJI ZDAR
komentare
(kadli#44 skulls, 4. 3. 2008 14:03)O komentar k zapasu ze strany zucastenych sem se tazal drive. Pravda, dokud se k tomu nevyjadri hraci Ostrova a Budislavi (panove.. :-) nevyresi se tu nic..2Redy:jaaasny neni nic jednodussiho nez sehnat cernocha kterej nepuci nikomu puk, sednout si na stridacku, blbe cu*et a na led se jit jen radovat po zapase..PROC??tim by LN Skutec absolutne ztratila smysl..my hrajeme hokej pro RADOST (samozrejme i z vysledku v ramci slusnosti).
to Vašek
(hrky, 4. 3. 2008 13:59)me Budislav lezi v hlave, ale ne kvuli postupu do finale, ale kvuli zpusobu jakym se do play off dostali. prijde me to kuriozni. co se cernych hracu tyce, asi pro zadny tym by nebyl problem sehnat par hochu na vypomoc, ale co je to pak za vitezstvi, z toho se snad nikdo nemuze ani radovat. nikoho neobvinuji, jen pisi co jsem slysel a co si na danou vec myslim. na obranu Budislavi, neverim tomu ze po tom humbuku co kolem jejich postupu byl, by si dovolili poslat do boje hrace, jez nebyl na soupisce, nebo se pletu? a nechme uz tohoa pojdem se vsichni spolecne tesit na super hokejovy vikend ve Skutci
Reakce
(Václav Nekvinda, 4. 3. 2008 13:47)
Máš pravdu, Budislav má hráče co hrajou ligu v Litomysli (Košiar,Heger,Kotlár…) Ale našel jsem tam i hráče Ostrova(Růžek Jaroslav, růžek Milan…) Ale bohužel hrajou jen LN!!!!!!!! A to je povoleno. Tak si nemají co vyčítat.
Jednoduché je vzít zápisy HC Budislav a porovnat je se základním kolem, uvidí se jaký nastupovali hráči. Ale zase si kladu otázku, že se budou muset upravit pravidla. Bude muset nastoupit hráč třikrát v základním kole, aby mohl jít hrát finále? To je trošku nesmysle ne?
Koukám se že vám Budislav leží všem v žaludku co? To jsou tak dobrý? Asi jo když jsou všichni proti nim. Hokej se hraje srdcem a na ledě, jen ve Skutči u stolu Ale na finálové utkání HC Budislav : HC Skulls Hlinsko se moc těším! A´t vyhraje ten lepší a pravda se ukáže. Vašek
Černoch
(Fanoušek, 4. 3. 2008 13:32)Ano, souhlasím! Jestli se prokáže, že některé mužstvo má hráče který je registrovaný, tak ať je vyloučeno! Ale z komentářů nevyplívá že by družstva měli nějaké černé hráče? Tak co se tu řeší?
RE: Nekvinda
(Redy- divák, 4. 3. 2008 13:30)
1) http://lnskutec.wz.cz/Soupisky.php?muzstvo=8
na tomto odkazu byly datumy přestupu hráčů po začátku soutěže - proč už tam nejsou ( u jiných týmů ano ),někdo to smazat musel a proč??? Když můžou přestupovat během celé sezony? Asi se někdo nudil.
2)STK z ničeho neobviňuju - jen sem se zmínil že to někdo vymazal, nebo to zmizelo samo?
3) na stránkách Skulls Hlinsko taky píš brankář Hlinska o posilách Budislavy do PlayOff - proč za ně hrajou hráči, kteří neodehráli nic za celou sezonu??? Opět divné.
4) také jsem se někde doslechl, že za ně hraje někdo z Litomyšle - kdo konkrétně nevím, ani nevím zda Litomyšl hraje krajskou, nebo jakou ligu a je mi to fakt jedno
5) uz postup Budislavy do PlayOff byl podivný - viz. stránky ostatních družstev - tímto pozdravuju Otradov a je mi jich upřimně líto, že takto vypadly z první čtyřky
6) v takovéto sestavě by Budislav musela být první po základní části,ale ve skutečnosti se sotva dostala do PO ( a to ještě dost divně )
7) pokud postoupí Budislav do finále, tak doufám, že jim Skulls natrhnou prdel ( omlouvám se za ten výraz ) Ať se když tak přihlásí, seženu jim pár dobrých hráčů, které dopíšem na soupisku a je vše OK :o)
skulls hlinsko
(Fífa, 4. 3. 2008 13:23)zdravím všechny, situace kolem Budislavi je více než podivná. nejprve se dostanou hlasováním do play off, pak si nasadí černochy?? ja nevím, utkání jsem neviděl, nemohu soudit. nicméně jsem shlédl poslední třetinu prvního zápasu busilav x ostrov, a už tehdy někteří lidé v ochozech říkali, koukejte na hráče budislavi číslo XX, mám pocit že hraje za Litomyšl...no kde pak jsme. My jsme si vydřeli play off prakticky se stejnou sestavou po celou sezonu, dostali se do finále a naším cílem je zahrát si dobrý hokej. tímto stylem se ale soutěž blíží k jejímu konci, nehrajeme extraligu. hrajem pro radost ze hry a z lásky k hokeji. samozřejmě nemám nic proti Busilavi ani Ostrovu, jen by vážně chtělo všechny poznatky z letošní sezony vložit do pravidel pro příští sezonu. hokeji zdar!
Doplňující informace-článek 5 - Hráči
(Václav Nekvinda, 4. 3. 2008 13:04)
Každé mužstvo odevzdá před zahájením soutěže soupisku jednateli ligy, ve které bude uvedeno: jméno a příjmení hráče, rodné číslo. Soupiska může obsahovat max. 25 hráčů a musí být vyhotovena ve 2 exemplářích (1x kabina rozhodčích, 1x jednatel ligy). Soupiska se může během turnaje doplňovat na max. počet. Start registrovaného hráče je zakázán - výjimkou je gólman, který nesmí ovšem hrát soutěž řízenou ČSLH(od krajských lig "nahoru"). Každý hráč je povinen mít u sebe OP. Přestup hráče v rozehrané soutěži je možný jen 1x a to do 31. prosince 2007! Konfrontace hráčů musí být provedena do konce utkání. Ke kontrole hráčů bude v kabině rozhodčích k dispozici aktuální seznam hráčů všech družstev hrající ligy neregistrovaných.
Toto je výňatek z pravidel LN Skuteč ze začátku sezony které mám stáhnuté, každý si to může sám porovnat na webu LN Skuteč, že pravidla jsou stejná. Tak nařčení je neoprávněné!
Reakce
(Václav Nekvinda, 4. 3. 2008 12:50)
Nechci podezřívat rozhodčí, ale asi by poznali falešný občanský průkaz, nebo že je na fotce někdo jiný.!!!! Myslím si že pan rozhodčí pískal dobře a že při konfrontaci tam byli i kapitáni obou mužstev. Tím pádem se může vyloučit hraní „černochů“ a hráčů kteří nebyli na soupisce!!!!!
Sleduji stránky LN Skuteč opravdu pravidelně, mám stáhnuté pravidla ze začátku soutěže, nějak mi teda uteklo, že by tam byla nějaká zmínka do kdy se může připisovat na soupisku. Nějaký datum 31.12 ????? o tom tam nejňi žádná zmínka. To si asi pletete(prosím podepište se ať vím jak vás mám oslovovat, přece se nestydíte za svůj názor k věci) Toto pravidlo platilo pro minulou sezonu. Tak vás pane prosím o to, aby jste přestal obviňovat STK, že něco maže!!!!! Možná jste si to spletl s přestupem hráče. To je do 31.12.2007. Ale to je úplně něco jiného!!!!!!! Přestup Hráče- Je myšleno mezi hokejovými kluby
odpoved
(Ondra, 4. 3. 2008 19:05)